1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą.
3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Jeigu už prekę mokėjote nuolaidos kuponu, tai grąžinamas kuponas, bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nėra keičiami.
Norimas grąžinti prekes, jas išsiųsti:
Gavėjas: Vaidas Skrupskis
Adresas: Taikos pr. 99-4, Kaunas, LT-50451, Lietuva
Prekes rekomenduojame siųsti per kurjerį, paštomatu ar registruotu paštu, kad prekė nepasimestų.
Jeigu kils problemų ar neaiškumų susisiekite su mumis el. paštu info@marmalas.lt arba telefonu +370 696 33853
Aktai reglamentuojantys prekių grąžinimą:
Prekių grąžinimas galimas ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Klientas netinkamos kokybės prekes gali grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2012 m. kovo mėn. 15 d. LR Ūkio Ministro įsakymu Nr. 4-243“.